Shipwreck waits

“O help us, good Nicolas!
Our ship is full of foam!”
He walked across the waves to them
And led them safely home.”

(Benjamin Britten: Saint Nicholas: A Cantata, op 42, online)

Een gedachte over “Shipwreck waits

  1. jan jacquemyn zegt:

    O Klaas, gij die mij verbaasd,mij in de maling neemt,met zoet en bitter en zoveel haast;dat ik hier nu echt gemeend,mij verwonder over je goedheiden je wandel over de golven.Zijt gij werkelijk die heiligheid,die mij met speelgoed heeft bedorven?

Geef een reactie

