Swallowwhalegevoel

“They said a whale swallowed Jonah
Out in the deep  blue see
Sometimes I get that ol’ funny feeling
That same old whale has swallowed me.”

(J.B.Lenoir: The Whale has swallowed me.- Zie ook vanaf 0.45. Bij 1 jaar Obama)

Een gedachte over “Swallowwhalegevoel

  1. jan Jacquemyn zegt:

    En de zee, waar ik vandaan kom, zuigt me altijd mee,op de schuimigste golven, in de plakkerigste mosselen;aan wal geraak ik pas uitgevist hoeveel zee mij bezit,hoeveel tenen mij in de kieuwen nemen.

Geef een reactie

