Dislocaties

“Nochtans als ik opnieuw opkijk enkele minuten later, staan zij op een andere plaats, opnieuw volledig stil.”

“Yet when I look up again a few minutes later, they are in another place, again standing completely still.”

(uit Lydia Davis: The cows.- Louisville: Sarabande Books 2011 [Quarternote Chapbook Series #9]. Zie ook hier)

Een gedachte over “Dislocaties

  1. Jan J. zegt:

    Zoals ik mij beweeg in een landschap van veranderende gedachten, maar tochin een schijnbare stilstand, zo ontwaak ik elke dag in een weinig dynamische omgeving en hoop op de zekerheid van een plotse ommekeer van mijn saaie gemoedsgesteltenis in relatie met mijn boeiende medemens …

Geef een reactie

