Toren van zang

“Maybe if I ever go on the road again, which, which, you know, which is not a bad idea, is becoming more and more attractive to me, as we eh, as we drink.”

(Leonard Cohen in Lian Lunson’s documentaire van 2005: Leonard Cohen: I’m your Man, hier, omstreeks 1.30.50)

Een gedachte over “Toren van zang

  1. Jan J zegt:

    Niet de reis, de drank, mijn thuisis waar de hunkering staat,niet de werkelijkheid is het geluk,het bezit, mijn veiligheid;het is al verbeelding dat ik hierleesbaar schrijf,het ligt ertussen,dat levend bedrijf,en spreek me aan als was ikje aandeel,je winst,je eerlijkste consument.

Geef een reactie

