Ontsterde

“Met een zwaard in een zak in mijn koffer
houd ik mijn ogen en mijn geest op de weg
want het is een hard hartig luisteren
elke handdruk grinnikt tol
wanneer uw grave ster valt.”

“With a sword in a bag in my trunk
I keep my eyes and my mind on the road
Cuz it’s a hard hearted hearing
Every handshake grinning toll
When your grave disaster falls.”

(Timber Timbre, het refrein van Trouble comes knocking, zie ook hier, en hier)

Een gedachte over “Ontsterde

  1. Jan J zegt:

    Zwaard me in het meidenveld,schild me voor de blote borst;ongewapend ben ik een jong,een kuiken in de hoenderstal,een vurige kam, een trappelaar, en geen poot om op te staan.

Geef een reactie

